23.9.10

GNOGNOCOLÔRS/GNOGNOCOLOR: une cerce/un assaggio


«Dinosauri nel nordest» a an titulât in chescj dîs i gjornâi talians (achi, achi e achi chalchi esempi). In Trentin a son stadis scuverzudis des olmis di dinosaur che a gambiaressin la “geografie jurassiche” de Italie. Nô in Friûl lu savevin zà, però: i Gnognosaurs, i simpatics dinosauruts a fumuts in lenghe furlane a an debutât ae fin dal an stât cul lôr prin libri.
Daûr dal suces dal libri, aromai scuasit esaurît, domenie che ven a lis 16.30 a Vildiflum te suaze di Fiumettopoli e vegnarà presentade une gnove “gnognojessude”: "Gnognocolôrs/Gnognocolors".
Al è un albut di 16 pagjinis cun 12 taulis di colorâ cun tacj par furlan e par inglês. La particolaritât dal librut e je che la cuviertute e i disens dentri a puedin jessi cjalâts ancje zirìats al contrari, sielzint cussì di leilu par inglês o par furlan nome voltantlu. Plui facil di viodi che di spiegìa (viôt li simagjinis in zonte).
Il formât al è di 21 per 21 cm, al presit di 2.90 euro.
A Vildiflum al sarà presint l’autôr Dree venier e l’editôr Orazio Cantiello di L'Omino Rosso (www.ominorosso.it).

«Gnognocolôrs/Gnognocolors».
Formât: 21x21 cm, 16 pagjinis, 12 taulis di colorâ. Presit 2.90 euro
«Gnognocolôrs/Gnognocolors».
Formato: 21x21 cm, 16 pagine, 12 tavole da colorare. Prezzo 2.90 euro


«Dinosauri nel nordest» hanno titolato in questi giorni i giornali italiani (qui, qui e qui alcuni esempi). In Trentino sono state scoperte delle orme di dinosauro che cambierebbero la "geografia giurassica" dell'Italia. Noi in Friuli lo sapevamo già, però: i Gnognosaurs, i simpatici dinosauri a fumetti in lingua friulana hanno debuttato alla fine dell'anno scorso con il loro primo libro. Lo slogan che lo accompagnava era "I dinosaurs sono estints? No, a si cjatin in librerie / I dinosauri sono estinti? No, si trovano in libreria".
In seguito al grande successo del libro, quasi esaurito, domenica prossima alle 16.30 a Fiume Veneto nell'ambito della manifestazione Fiumettopoli (www.fiumettopoli.it) verrà presentata una nuova "gnognouscita": "Gnognocolôrs/Gnognocolors". Si tratta di un albo di 16 pagine con 12 tavole da colorare con i testi in friulano e in inglese. La particolarità del libretto è che la copertina e i disegni all'interno possono essere guardati anche ruotati al contrario, scegliendo così di leggerlo in inglese o in friulano semplicemente rovesciandolo. Più facile da vedere che da spiegare (vedi le immagini allegate). Il formato è 21 per 21 cm, al prezzo di 2.90 euro.
A Fiume Veneto sarà presente l'autore Andrea "Dree" Venier e l'editore Orazio Cantiello de L'Omino Rosso (www.ominorosso.it).

«Gnognocolôrs/Gnognocolors».
Formât: 21x21 cm, 16 pagjinis, 12 taulis di colorâ. Presit 2.90 euro
«Gnognocolôrs/Gnognocolors».
Formato: 21x21 cm, 16 pagine, 12 tavole da colorare. Prezzo 2.90 euro