10.12.09

GNOGNOINVASION ANCJE IN TV.

La invasion no cognòs soste: i Gnognosaurs a son rivâts ancje in television!
L’autôr Dree Venier e Eugenio Busolini, il gjestôr de librerie Ribis di Udin (il “Gnognopoint” cun i libris e i gadget dai Gnognos) a saran intervistâts di Anna Casasola par «Contile Juste», il tg de Provincie di Udin, li che dute une puntade e sarà dediade a la jessude dal libri.



La puntade a larà in onde  
doman, vinars ai 11
a lis 18,30 su Tele Pordenon,
a lis 19,15 su Free (ex Antenna 3)
e a lis 19,45 su Telefriuli.

Di doman a sarà ancje a disposizion sul sît de Provincie di Udin, www.provincia.udine.it, fracant sul banner “Contile Juste” (su la diestre de home page).
Alè Gnognos!


GNOGNOINVASIONE ANCHE IN TV. L'invasione non conosce tregua: i Gnognosaurs sono arrivati anche in tv! L'autore Dree Venier e Eugenio Busolini, gestore della libreria Ribis di Udine (il Gnognopoint con i libri e i gadget dei Gnognos) saranno intervistati da Anna Casasola per «Contile Juste», il tg della Provincia di Udine, che dedicherà un'intera puntata all'uscita del libro. La puntata andrà in onda domani, venerdì 11 alle 18,30 su Tele Pordenone, alle 19,15 su Free (ex Antenna 3) e alle 19,45 su Telefriuli. Da domani sarà anche a disposizione sul sito della Provincia di Udine, www.provincia.udine.it, cliccando sul banner “Contile Juste” (a destra della home page). Alè Gnognos!