1.12.09

UNE GNOGNOFOTO PAR FACEBOOK 4: JURASSIC CASELLA E I FRADIS WRIGHT.

Ultime serie di figuris par meti un gnognosaur ta la tô foto di Facebook: cheste volte al tocje al mâc Jurassic Casella e ai doi fradis svolants Agnul e Icaro Wright.

Gambie ancje tu la tô foto dal profîl e fâs viodi a ducj i tiei amîs ce biei che a son i gnognosaurs.









Se tu âs voie di sielzi un altri personaç, frache chi par Momo e Martin, chi par Bombo e Rugne o chi par Eisaur e Ines.

ISTRUZIONS.
Frache cul mouse su la figure che tu âs sielt, e dopo strissinile su la tô scrivanie, o se tu preferissis frache il tast destri e salve la imagjin dulà che tu âs voie. Metile tal to profîl di Facebook e devente Gnogno ancje tu!



UNA GNOGNOFOTO PER FACEBOOK 4: JURASSIC CASELLA E I FRATELLI WRIGHT. Ultima serie di immagini per mettere uno Gnognosaur nella tua foto di Facebook: questa volta toca al mago Jurassic Casella e ai due fratelli volanti Agnul e Icaro Wright. Cambia anche tu la foto del tuo profilo e fai vedere a tutti i tuoi amici quanto sono belli i Gnognosaurs! Se vuoi scegliere un altro personaggio clicca qui per Momo e Martin, qui per Bombo e Rugne o qui per Einsaur e Ines. ISTRUZIONI. Clicca con il mouse sull'immagine che hai scelto, poi trascinala sul tuo desktop, o se preferisci cliccaci sopra con il tasto destro e salva l'immagine dove preferisci. Mettila nel tuo profilo di Facebook e diventa Gnogno anche tu!