30.11.10

ANCJE L’IPHONE A SI È GNOGNIZZÂT!

Jurassics si, ma simpri atents a lis tendencis! Cence savê nè lei nè scrivi (no je colpe lôr: in chê ete no vevin ancjemò inventât la scriture), i Gnognosaurs a son rivâts anche sui telefonuts!
Di cualchi dì e je ative la version mobile dal gnognoblog: cui che a ven achi su gnognosaurs.blogspot.com partint di un “smartphone”, al sarâ automaticamentri indreçât ta la version otimizade par la navigazion mobile.

 

E se o vês un iPhone o un iPod Touch, o podeis ancje instalâ il gnognolink sul desktop!

1. Vierzêt Safari e lait su gnognosaurs.blogspot.com (se no si vierç la version mobile, ma chê normâl, svuedait la “cache” e tornait a provâ). 

2. Fracait il + che cjatais sot da la pagjine.

3. Fracait “Aggiungi a Home”.


4. Scriveit “Gnognos” come nom dal link (al è plui curt).


5. E ve chi la Gnognoicone ta la home page!


Cussì il vuestri iPhone al sarà il plui Gnogno di ducj!



ANCHE L'IPHONE SI È GNOGNIZZATO! Giurassici sì, ma sempre attenti alle tendenze! Senza saper né leggere né scrivere (non è colpa loro: nella loro era non avevano ancora inventato la scrittura), i Gnognosaurs sono arrivati anche sui telefonini! Da qualche giorno è attiva la versione mobile del gnognoblog: chi entra qui su gnognosaurs.blogspot.com  da uno “smartphone”, sarà automaticamente indirizzato sulla versione ottimizzata perr la navigazione mobile. E se avete un iPhone o un iPod Touch, potete anche installare il gnognolink sul desktop
1. Aprite Safari e andate su gnognosaurs.blogspot.com (se non si apre la versione mobile, ma quella normale, svuotate la cache e riprovate).  
2. Cliccate il + che trovate sotto la pagina.
3. Cliccate “Aggiungi a Home”.  

4. Scrivete “Gnognos” come nome del link (è più corto). 
5. Ed ecco la Gnognoicona sula home page! 
Così il vostro iPhone sarà il più Gnogno di tutti!