16.11.10

DULÀ SONO I COLPEVUI? AL TACHE IL GNOGNOGAME!

Declarâts colpevui par la epidemie di ridadis in dut il Friûl, i Gnognosaurs a son ancjemò latitants.
Par chest, il tenent Brontson e lis fuarcis dal ordin a domandin un jutori a dute la popolazion, e a àn preparât un sît a pueste, dulà che ducj a puedin esaminâ la sene dal delit. Lant daûr da lis nestris indicazions, ogni dì o podarês scuvierzi un gnûf indizi e cjatâ une gnove gnognosorprese.


L’INDIZI DI VUÊ.

Il tenent Brontson al à interogât un saur. Ve chi la so testemoneance:

Al è un indizi impuartant, o veis di cjatâlu. Un afâr strani, no ài mai viodût une robe dal gjenar tal Jurassic: sigûr une invenzion gnove. Al somee a un grafît, ma no dissegnât su une caverne. E se tu cjalis dutis lis imagjinis une daûr che altre, al si môf. Une striament di Jurassic Casella, sigûr!

Cuâl isal l’indizi? Lait a cirîlu su
gnognogame.blogspot.com

Buine cjace!




DOVE SONO I COLPEVOLI? INIZIA IL GNOGNOGAME! Dichiarati colpevoli dell'epidemia di ridarella in tutto il Friuli, i Gnognosaurs sono ancora latitanti. Per questo, il tenente Brontson e le forze dell'ordine chiedono aiuto alla popolazione, e hanno preparato un sito apposito, da dove tutti potranno esaminare la scena del delitto. Seguendo le nostre indicazioni, ogni giorno potrete scoprire un nuovo indizio e trovare una nuova gnognosorpresa.

L'INDIZIO DI OGGI. Il tenente Brontson ha interrogato un sauro. Ecco la sua testimonianza:

È un indizio importante, dovete trovarlo. Una cosa strana, non ho mai visto niente del genere nel giurassico: sicuramente un'invenzione nuova. Sembra un graffito, ma non disegnato in una caverna. E se guardi tutte le immagini di seguito, si muove. Una stregoneria di Jurassic Casella, sicuro!

Qual è l'indizio? Cercatelo su gnognogame.blogspot.com. Buona caccia!