21.11.09

PLASÊ, PTEROSLAVSKIJ

Us varàn contât che il cine lu an inventât i francês, e che il pari dal plui impuartant metodi par recitâ al jere un rus. Dut sbaliât: prime di lôr, tal jurassic, al jere il mestri Pteroslavskij, il regjist plui famôs de preistorie.
Presuntuôs tant che nome un grant regjist al pues jessi, inacessibil tant che nome une vere star e pues jessi, ma soredut dordel come nome un Gnognosaur al pues jessi, Pteroslavskij al sta al cine come Einstein a la piture: no centre nuie.
Saraial forsit par chel che nissun al à mai sintût nomenâ il cine jurassic?

Ma chê chi e je une altre storie (e se o volês leile, la cjatais sul gnûf gnognolibri: «Gnognowood»).



PIACERE, PTEROSLAVSKIJ.Vi avranno raccontato che il cinema lo hanno inventato i francesi, e che il padre del più importante metodo di recitazione era un russo. Tutto sbagliato: prima di loro, nel Giurassico, c'era il maestro Pteroslavskij, il regista più famoso della preistoria. Presuntuoso come solo un grande regista può essere, inaccessibile come solo una grande star può essere, ma soprattutto tonto come solo un Gnognosaur può essere, Pteroslavskij sta al cinema come Einstein alla pittura: non c'entra nulla. Sarà forse per questo che nessuno ha mai sentito nominare il cinema giurassico?


Ma questa è un'altra storia (e se volete leggerla, la trovate sul nuovo gnognolibro: «Gnognowood»).